Foto: Printscreen NOVA S

Kako će izgledati prva linija metroa na koju čekamo skoro pola veka, imaju li građani razloga za zadovoljstvo ili je čitav koncept pogrešan, kao što to tvrdi struka, u emisiji “Probudi se” govorio je Mirko Radovanac, saobraćajni inženjer.

Prema njegovim rečima prva linija metroa je prilagođena zahtevima potencijalnih investitora.

Pročitajte još...

“Ima mnogo praznog prostora gde prolazi prva linija metroa i pitanje da li će se išta izgraditi na tom prostoru. Nije pogođen onaj osnovni pravac kojim danas ide najveći broj putnika, niti bi se rasteretio saobraćaj“, smatra gost emisije „Probudi se“.

Na pitanje da li to što prva linija metroa prolazi kroz prazan prostor predstavlja razvojnu šansu, Radovanac je odgovorio potvrdno, ali je i dodao da, iako to predstavlja prirodno širenje grada, pitanje je da li je reč najadekvatnijem načinu.

„Smatram da još ima dovoljno nerazvijenih prostora u centralnom delu grada, odnosno tzv. izgrađenom tkivu, koja bi trebalo napasti pre ovih praznih prostora poput Makiškog polja. Mi imamo delove na kojima je dnevno preko 500 hiljada putnika, a ova trasa za prvu liniju metroa, ako se izgradi,  imaće iznad 300 hiljada putnika dnevno. Metro bi trebao da pokriva tri pravca – Banovo brdo, Žarkovo, Petlovo brdo, Bulevar Kralja Aleksandra i koridor ka Zemunu. To je mreža koja figurira već pedeset godina kao osnovni pravci, a od toga se sad pobeglo“, smatra Radovanac.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare