Foto: Nova S

U današnje vreme imperativ je da žena bude praktična. Od njih se danas vrlo često očekuje obavljaju zadatke i na poslu i kod kuće, sa podjednakom efikasnošću. Kako balansirati između brojnih uloga otkriva voditeljka Nataša Pavlović u emisiji "Među nama" na TV Nova S.

PROČITAJTE JOŠ

Voditeljka Nataša Pavlović ponosno nosi titulu praktične žene, kako se inače i zove njena autorska emisija koju uspešno vodi već šest sezona. Bez obzira na to što ima ozbiljnu i zahtevnu emisiju, a maksimalno je i posvećena svojoj deci, Nataša je uplovila u još jedan biznis. Naime, ona je nedavno pokrenula i svoju liniju praktičnih proizvoda. Reč je o proizvodima sa logom njene emisije, koje odlikuje pre svega kvalitet. Nataša je sve o tome objasnila u razgovoru sa Majom Nikolić u današnjoj emisiji „Među nama“.

„Kad bi čovek znao koliko ga stvari sačeka, verovatno nikada ne bi ni krenuo, nego sam ja tako bandoglava, kad nešto zacrtam u glavi, dok ne izguram, nisam živa“, rekla je voditeljka i nastavila da priča kako je došla na ideju za dodatni posao.

#related-news_0

„Kako mi je to palo na pamet? Tako što sam shvatila da neke stvari koje su jako praktične, dobre i korisne mi nemamo. Mislim, mi ih imamo kao narod, ali nisu dovoljno dobrog kvaliteta. Pomislila sam, pošto se ja inače time bavim u emisiji, što ne bih napravila sve što nam je potrebno, a da postoji kao ‘Praktična žena’ proizvod. Onda sam krenula sama da čačkam i to od četke za ispravljanje kose. To je genijalan izmum. Muža sam pitala: ‘Kako niko nije dao Nobelovu nagradu čoveku koji je izmislio četku za ispravljanje kose’. Znam koliko nama ženama to znači. Naravno, muž mi je rekao da sam luda (smeh). I onda sam tako, čačkala po internetu, tražila proizvođače, pa sam u međuvremenu prikupila 50 četki iz celog sveta dok nisam našla pravu. E, kad sam našla pravu onda je bio problem šta ću sad s njom jer treba da se uveze, distribuira i još dosta toga, a to je zapravo ozbiljan posao. U međuvremenu su se pojavili sjajni ljudi iz ‘Shoppstera’ i čitava ideja o online prodavnici, koja će sigurno biti najbolja kod nas, kao i prodajni TV kanal. Rekla sam: ‘Sam Bog vas je poslao’,“ rekla je, između ostalog, Nataša, koja je sa proizvoda krenula od šerpi.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar