Muškarci i lakiranje noktiju: Poruka, trend ili jednostavno privlačenje pažnje? Od juče ta dilema struji našim javnim prostorom i to zbog Marka Čadeža, predsednika Privredne komore, koji se pojavio na RTS-u sa noktima nalakiranim u belo.
Reporterka: Irena Štikovac
Razvoj, investicije, zapošljavanje, ekonomska politika, te teme otišle su juče u drugi plan jer je svima okupirao pažnju stajling predsednika Privredne komore Srbije – Marka Čadeža. Tačnije, njegovi nokti.
A odgovor leži na Čadežovom Instagram profilu. Skrolujući unazad nailazimo na objavu krajem septembra prošle godine:
„Ove godine se pridružujem kampanji Polišd Mena kako bi pripomogao okončanju nasilja nad ženama i decom. Zašto? Zato što jedno od dvoje dece doživi nasilje svake godine, a jedna od tri žene će doživeti nasilje tokom svog života.“ napisao je Čadež.
„Ukoliko taj problem i taj simbol koji on koristi nije dovoljno prepoznatljiv, to bi bilo kao da sam ja došao ovde i stavio brushalter, ljudi bi pomislili da ja nisam baš svoj.
Ako je u pitanju kampanja onda je trebalo da iskoristi što je na neki način javna ličnost i da i u toj emisiji kaže ja ću zloupotrebiti RTS i želeo bih, bez obzira na to što nije tema, da skrenem pažnju na velike probleme koji se dešavaju i zato ja imam to i to.“, kaže Igor Avžner, stručnjak za politički marketing.
Opširnije u prilogu emisije „Među nama“:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar