Ljubica Vukčević gostovala je danas u emisiji "Među nama" gde je govorila o tome šta je, i kakva je to click generacija.

Kada govorimo o click generaciji, u vidu imamo decu rođenu 2010. godine, i mlađu, koja su uronjena u digitalni svet često i pre nego što prohodaju.

„Devojčice gledaju snimke o šminci, dok dečaci više gledaju snimke o video igricama“, kaže Vukčević.

Govorila je kako oba pola vole da gledaju klipove o kuvanju, tako da svakako postoje razne prednosti korišćenja tehnologije.

Sagovornica kaže da se deca sve ređe druže jer dobijaju sve na klik, pa je neposredna komunikacija i interesovanje za društvene igre nešto čega danas nema u dovoljnoj meri.

Njima je u moru informacija dostupno sve, a kontrola roditelja izostaje kod dece od sedme godine pa naviše. Takođe kaže da oni provode negde od jednog do četiri sata na internetu, što svakako nije malo.

Najpopularnije platforme među decom su: Tik Tok, Instagram i Youtube. Neretko se dešava da su mala deca daleko naprednija u tehnološkom smislu od roditelja, upravo zbog u interesovanja u okviru digitalnog sveta.

Roditelji često moraju da oduzimaju deci telefone, odnosno da im brane da ih koriste, ali bi trebalo da se potrude da vode računa o sadržaju kom njihova deca posvećuju najveću pažnju, jer je takva metoda efikasnija.

Celokupno gostovanje Ljubica Vukčević pogledajte u videu na početku teksta.

Vukčević je navela činjenicu da roditelji zapravo imaju daleko veći broj mogućnosti za edukaciju o bezbednosti dece na internetu, nego što je to bilo ranije.

Prilog Ljubice Vukčević iz emisjie „Među nama“ pogledajte na početku ove vesti.

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar