Juče je još jednom iskliznuo voz koji je prevozio opasne materije. Ovog puta nije bilo težih posledica, kao u Pirotu pre tačno mesec dana, ali su pojedini građani Subotice evakuisani iz preventivnih razloga.

Šta je razlog za ove učestale nesreće i u kakvom su stanju srpske pruge, u jutarnjem programu „Probudi se“ pokušao je da objasni inženjer saobraćaja Dragomir Lukić.

– Mora se paziti kojim putem se prevoze opasne materije. Vračarski tunel nije predviđen za prevoz opasnih materija, na primer ako se u vračarskom tunelu izlije amonijak svi u prećniku od 100 metara imali bi probleme. Što se tiče Pirota, bila je sreća u nesreći što je amonijak iscureo na otvorenom, inače bi bilo desetina mrtvih – kaže Lukić i dodake da nadležni ne žele da slušaju struku.

– Kada bi se neki od ovih akcidenata desio u Japanu njihov ministar bi izvršio sapuku, znate šta je sapuku, mač i boom i ajd zdravo, nema ga više. To su takvi ljudi oni posao rade savesno u Evropi na primer podnesu ostavku a u Japanu se ubiju. Kod nas se smeju! – kaže Lukić i daje primer da ministri ne moraju da znaju detaljno posao svog resora kojim se bave, ali moraju da budu organizatori posla sa svojim pomoćinicima.

– Pomoćnici su stručnjaci svako za svoj deo posla. Sad vi meni ovako recite, kakav je stručnjak naša pomoćnica za vazdušni saobraćaj kod ministra kada ima diplomu Rudarsko – geološkog fakulteta a vodi vazdušni saobraćaj. Kakve veze ima Rudarsko – geološki fakultet sa vazdušnim saobraćajem. Nikakve, ali je po partijskoj liniji postavljena, i šta sad. Tako nam je svuda – zaključuje inženjer Lukić.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO Opasni otpad u Srbiji odlaže se i prevozi po zakonu: Da li je onda u Zakonu problem?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar