Marketinški stručnjak Ivan Stanković bio je gost emisije "Među nama". Povod njegovog gostovanja bile su dve reklamne kampanje koje su se poslednjih dana pojavila na društvenim mrežama, a koje su zbog propagiranja određenih stavova izazvale burnu reakciju korisnika društvenih mreža.
Naime, reč je o pozivu jedne izdavačke kuće da se nabroje sastojci za savršenu suprugu radi promocije feminističke knjige, do krajnje seksističkih slogana poznate agencije za iznajmljivanje automobila. Obe kompanije su uklonile sporne objave sa svojih profila i izvinile se svojim pratiocima.
Na ono čuveno pitanje da li je svaki marketing, dobar marketing, odgovor je dao marketinški stručnjak Ivan Stanković.
„Imamo jedan fenomen gde ljudi strašno brzo reaguju. To postaju neke crvene marame, gde svi polude, seksizam i tako dalje. Međutim, kada čovek pogleda onako objektivno spornu reklamu o feminističkoj knjizi, jesu možda neuspeli fazon, ali ti saveti za idelanu ženu postoje u svakom ženskom časopisu. To što je mejnstrim, što postoji u svakom časopisu, možete tumačiti vrlo zlonamerno. Pogledajte sajtove i tamo se nameće neki standard koji je na neki način seksistički“, rekao je Stanković
Pogledajte gostovanje Ivana Stankovića u emisiji „Među nama“ :
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.