Popusti u trgovinskim lancima u poslednje vreme postali su opasna avantura za kupce. Na društvenim mrežema sve su češći snimci o tužnim i ponižavajućim situacijama na ivici opšte tuče i otimačine za proizvode na akciji.
Reporterka: Anita Ikanović
Borba za preživljavanje u 21. veku..
Ko prvi do šnicle – njegova je. Isto je i sa ćevapima, belim mesom, hlebom. Snižena cena, koja se na određene proizvode stavlja uglavnom zbog isteka roka, primamljiva je bez obzira na posledice.
I tako dok građani trče do poslednjeg komada akcijskog mesa – država poručuje da se živi dobro i da nema potrebe za brigu. Jer plate i penzije, kažu, nikad nisu bile veće. Sa druge stane, posmatajući sve to, psiholozi ukazuju da je trećina Srbije već na granicama ozbiljnog siromaštva i da video snimci iz srpskih marketa samo objektivno prikazuju stanje nacije.
Opširnije pogledajte u prilogu iz emisije „Među nama“:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar