Na svečanoj dodeli Digital Awards, televizija Nova dobila je čak dva prestižna priznanja. Centralna informativna emisija Dnevnik osvojila je nagradu u kategoriji „najbolja domaća informativna TV emisija“, a Novoj je takođe pripala nagrada u kategoriji „najkreativnije vođenje društvenih mreža“.
Centralna informativna emisija Dnevnik osvojila je nagradu u kategoriji „najbolja domaća informativna TV emisija“.
„Dokaz da televizija Nova zapravo u tom segmentu mejnstrima ima najbolji informativni program. Mislim da to ova nagrada potvrđuje. Ona pripada celom timu, dakle novinarima, urednicima, snimateljima, producentima, montažerima, organizatorima, dakle to je jedan veliki tim koji izgara iz dana u dan, bez prekida 365 dana u godini i mislim da smo tek počeli. Da tek velike nagrade i stvari dolaze“, rekao je Slobodan Georgiev, direktor vesti TV Nova.
Dnevnik je stekao ogromno poverenje gledalaca, što svakodno dokazuju rejtinzi, a jasan stav redakcije kojim počinje svaka emisija, u vidu već poznatih Uvoda, promenio je percepciju informativnog programa u Srbiji i dostigao veliku popularnost i u regionu.
„Mislim da je zaista jedna od najgledanijih emisija i emisija koja je imala hrabrost da se namesti u termin apsolutno najgledanijem formatu tog tima, to je drugi Dnevnik RTS-a i uprkos tome što se poklapa sa tim formatom postigla zaista veliku gledanost i ugled“, rekao je Robert Čoban, direktor „Kolor pres grupe“.
Novoj je takođe pripala nagrada u kategoriji „najkreativnije vođenje društvenih mreža“. Osim na malim ekranima, Nova nastavlja da nudi raznolik i kreativan sadržaj i publici na društvenim mrežama, kombinujući društveno-odgovorne teme sa zabavnim i interaktivnim formatima koji su posebno prilagođeni digitalnoj publici. Tu spadaju ekskluzivni materijali iza kulisa, interaktivne pitalice za publiku kako bi se čulo i njihovo mišljenje, kao i kreativni video zapisi sa TV licima.
„Ovo je podsticaj da nastavimo da gradimo most između tradicionalnih medija i novih generacija koje sve više vremena provode na mrežama“, rekla je Anja Radovanović, društvene mreže TV Nova.
Nagradu za najbolju televizijsku kampanju pripala je kompaniji SBB, iako je naišla na opstrukcije javnog medijskog servisa Srbije.
„Kampanja Kad imaš izbor, Biraš SBB prevashodno se obraćala postojećoj, ali i novoj publici i mi smo pokušali da kroz kompanijske vrednosti dopremo do publike tako da lagano mogu da se poistovete sa svim pravim načelima i da izraze slobodno svoj stav“, rekla je Minja Jugović Janjić, direktorka marketinga kompanije SBB.
TV Nova nastaviće da pruža najkvalitetniji medijski sadržaj koji će informisati i zabaviti gledaoce, ali i da ulaže u nove tehnologije koje će doprineti još boljem iskustvu korišćenja medija, kako na tradicionalnim, tako i na digitalnim kanalima.
Prilog Nikole Pavlovića iz emisije „Probudi se“ pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO: Ko je zaslužio Digital awards? – Robert Čoban
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar