Početkom ovog meseca na Bulevaru 12. februar u Nišu zapalio se gradski autobus, krajem prošle godine na okretnici u Niškoj Banji jedan autobus je potpuno izgoreo. Vrata autobusa se često ne mogu otvoriti niti zatvoriti, u nekima ne radi klima a sedišta i prozori su neretko isprljani.

Na sve ovo ukazuju i žale se Nišlije koje koriste gradski prevoz. Reporeterka jutarnjeg programa „Probudi se“ Ivana Marković pokušala je da proveri kakvim se zaista autobusima voze Nišlije. Mediji i novinari u Nišu žele da pristupe informacijama od javnog značaja i da čuju direktno od Direkcije za javni gradski prevoz kakvim se zaista autobusima Nišlije voze, koliko se često oni popravljaju, koliko se često javljaju kvarovi. Odgovore na sva ova pitanje nisu dobili ni mediji ali ni Stranka slobode i pravde (SSP) koja je tražila reviziju ugovora i informacije koje znače svim Nišlijama.

Dušan Anđelković iz Stranke slobode i pravde u Nišu podsetio je da su građani Niša zapravo dobili jedan rekord od te 2020. godine kada je potpisan ugovor koji jednostavno košta građane Niša, zapravo izdvojeno je za njega 2,5 milijardi dinara.

– Niš je postao rekord u javnim nabavkama u toj godini i drži taj rekord a ono što je zapravo činjenica jeste da uslovi u gradskom prevozu nisu baš tako sjajni za taj novac koji smo dobili. Između ostalog u tom članu ugovora stoji i deo koji se grad Niš, odnosno Direkcija za javni gradski prevoz obavezala da troškove, odnosno neku sigurnu zaradu koju prevoznik ne ostvari, oni nadoknade tu razliku koja fali – rekao je Anđelković i dodao da je činjenica i ono što je interesantno za cenu gradskog prevoza da povlašćene kategorije putnika to košta duplo više no u Beogradu.

Južne vesti su objavile takođe da u Direkciji za javni gradski prevoz tvrde da ne poseduju podatke o tehničkim pregledima i kvarovima tih autobusa iako na svom zvaničnom sajtu ističu da konstantno preduzimaju mere za poboljšanje kvaliteta sistema prevoza. Nezadovoljne građane upućuju MUP Srbije. Nišlije trenutno prevozi 168 autobusa od kojih su najstariji proizvedeni pre 22 godine, dok je najveći broj proizveden 2002. godine.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

BONUS VIDEO: Direkciji za javni gradski prevoz u Nišu ne poseduju podatke o tehničkim pregledima i kvarovima autobusa

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar