Beogradski aerodrom je u kolapsu već danima. Dok putnici danima već imaju poteškoće da stignu do željene destinacije, niko ne preuzima odgovornost za nastalu štetu. "Er Srbiju" optužuju da je prenatrpala broj letova, francuskog koncesionara "Vansi" optužuju za izvođenje radova, a ima i onih koji tvrde da je se na beogradski aerodrom prelilo stanje iz evropskih luka.

Ko je kriv, da li je problem u koncesionaru ili tajnom ugovoru, ali i o tome da li je dobra odluka da država izađe iz preduzeća od posebnog značaja, pričali smo ovog jutra u jutarnjem programu „Probudi se“ sa Urošem Delevićem, profesorom Univerziteta u Londonu i Nenadom Jevtovićem, direktorom Instituta za razvoj i inovacije.

Jevtović se osvrnu na to da aerodrom čuva poslovne tajne i da je on sam po sebi lex specialis

Delević pak smatra da nema opravdanja za to što stranci privatizuju državna resurse.

– Privatizacija nije rešenje i šalje pogrešnu poruku da stranci moraju da upravljaju. Trebalo je da postignemo pravnu sigurnost, ali kriminal cveta. Takođe stranci ne treba da kontrolišu energente jer to ruši suverenitet naše zemlje – rekao je Delević i dodao da ekonomski rst nije nastao zbog subvencija stranim investitorima.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO Dok putnici gube novac i živce: Da li je u većem problemu aerodrom ili Er Srbija?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar