Da li je to što su kladionice postale deo panorame svakog grada u Srbiji, dokaz ekonomske stabilnosti, kao što smo čuli od ministra trgovine ili totalnog posrnuća. Šta je vlast rešila da zaustavi, a šta opozicija misli da bi još moglo da se uradi, saznaje u Razgovoru o Vesti, Jelene Obućine, urednice i voditeljke Dnevnika na TV Nova.
Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.
Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.
Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.
Šta sve obuhvata, a šta propušta razgovaramo sa Biljanom Đorđević iz Zeleno – levog fronta, čije je stranka je još 8. marta ove godine podnela skupštini predlog.
Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i to nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ i da mediji o tome izveštavaju.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO: Rampa za javne ličnosti da reklamiraju kladionice?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare