Foto: Nova/video

Tviter, sajt, broj telefona i aplikacija Beokom sistema za prijavljivanje problema otišao je u istoriju. Umesto njega na scenu je stupio jedinstveni servisni centar Beograda, koji se prema reakcijama građana i nije baš najbolje pokazao. Pored toga što je građanima koji preko društvenih mreža žele da prijave komunalni problem, uskraćena mogućnost zaštite identiteta, taj jedan broj telefona, koji sada uključuje oko osam preduzeća, gotovo je nemoguće dobiti.

Reporterka: Anita Ikanović

Uvodjenje novog ili rebredniranje starog Beokom sistema?

„Mislim da je ovo za komunikaciju sa Beograđanima istorijski dan, jer ovo je nešto što je delovalo kao utopija”, kaže gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić.

„Ne možemo da kažemo da je ovaj sistem neki istorijski dan. Istorijski momenat bi bio da rešimo problem zagađenja, javnog prevoza, infrastrukture“, smatra Nikola Jovanović iz Centra lokalne samouprave.

Bilo da je u pitanju pucanje cevi, problem u zgradi ili prijavljivanje komunalnog otpada – sve to objedinjeno je na jedan broj telefona i povezano na jedan tviter nalog. Prijavljivanje problema onlajn više nije transparentno i iziskuje ostavljanje ličnih podataka građana, prijave na nalog, ali i čekanje. Oni koji se ne budu pridržavali određenih pravila, kaže gradonačelink – biće blokirani i stavljeni na crnu listu.

Opširnije u prilogu emisije „Među nama“:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare