Medju nama
Miroslav Aleksić Foto:Nova S

Potpredsednik "Narodne stranke", Miroslav Aleksić bio je gost današnje emisije "Među nama" gde je govorio o popularno nazvanim "ometačima", ali i temi koja je poslednjih meseci veoma aktuelna - Belivuku, sprezi kriminala i politike.

Ko su slučajni prolaznici koji koji dobaciju i vređaju opoozicionare? Da li je tužilaštvo spremno da proveri tvrdnje Belivuka i Miljkovića da su navodno dobijali zadatke od Vučića i Vulina? Samo su neka od pitanja na koje je Aleksić pokušao da odgovori.

Pre početka samog razgovora o politici i kriminalu, Aleksić je čestitao srpskoj tekvondistkinji Milici Mandić koja je danas osvojila zlatnu medalju na Olimpijskim igrama u Tokiju.

„Ne zanima me šta su kao kriminalci, huligani i ubice govorili Miljković i Belivuk. Mene zanima kako su oni nastali i čija je to odgovornost? Šta su oni govorili to nas apsolutno ne zanima, time neka se bavi policija. Ovo je nešto što se predstavlja na jedan skarada i katastrofalan način od strane vlasti, koja tako želi da odbrani sebe. Činjenice su neoborive, a to su da je ta grupa nastala posle likvidacije Saleta Mutavog, činjenica je da su smirivali južnu tribinu da ne skandiraju Vučiću, činjenica je da su na njegovoj inauguraciji davili novinare, činjenica je da su bili tu za razne prljave poslove režima, to je sve neoboriva stvar“, kaže Aleksić.

Aleksić ističe da bez obzira na sve Vučić svakako ima političku odgovornost jer je Belivukova kriminalna grupa nastala za vreme njegove vladavine.

„Politička odgovornost je neosporna jer je kriminalna grupa Belivuka nastala za vreme vladavine Aleksandra Vučića. Oni su nastali sada kada je on postao predsednik države i on zato ima političku odgovornost. I svaka fotografija koju je pokazao je slika njegove vladavine i njegove vlasti. Slike obezglavljenih tela su prikaz njegove vladavine. Slika njegove vlasti biće obezglavljena tela i njegove veze sa kriminalom.“, dodaje Aleksić.

Kompletan razvogo pogledajte u videu na početku teksta.

*****

Pratite nas i na društvenim mrežama: