Foto: Shutterstock

Uz samo malo truda možete značajno da povećate mogućnost da vaš oglas za prodaju delova i opreme u pretrazi vidi mnogo više ljudi, ali i da mnogo više ljudi klikne na njega.

Naravno, kada uđu u oglas, treba im dati dovoljno informacija koje će ih navesti da vas kontaktiraju.

Kako?

1. Što jasniji i konkretniji naslov

Kupci traže konkretan deo koji im je potreban. Zato što detaljnije u naslovu napišite o kojem delu je reč, za koji auto, za koju verziju, godište…

Nije svaki kupac raspoložen da zove telefonom desetine prodavaca, stoga što više informacija u samom oglasu može da bude od velike pomoći.

2. Bolji rezultati se postižu sa više pojedinačnih oglasa

Na primer, napišite: „Prednji branik za Ford Focus“, a ne „Delovi za Ford Focus“ ili „Sve za Ford Focus“.

Takođe, vreme koje u startu uložite u pojedinačno postavljanje oglasa poštedeće vas kasnije mnogo nepotrebnih telefonskih poziva.

3. Oglasi bez cene nemaju budućnost

Podaci sajta Polovni automobili pokazuju je da je 30% veća šansa da kupac klikne na oglas ako vidi cenu. Tržište nameće jasno komuniciranje cene, pa takve zahteve treba ispratiti.

Poziv kupca koji je video cenu ima veću šansu da se završi prodajom, zato je savet da postavite cene na oglase.

4. Što više fotografija

Maksimalan broj slika na najpoznatijem domaćem sajtu za prodaju automobila i delova je 20, pa iskoristite tu mogućnost – kupci vole da gledaju slike onoga što planiraju da kupe. Postavkom fotografija u oglase olakšavate sebi evidenciju stanja.

Foto: Shutterstock

5. Zainteresujte kupca prvom fotografijom

Prva slika je najvažnija zato što se pojavljuje kao jedina slika vašeg predmeta prodaje kada se kupcu izlistaju rezultati pretrage.

Ako je prva slika loša, mnogi kupci će jednostavno da preskoče oglas, naročito ako je reč o sedištima, volanu, felnama i sličnim stvarima kod kojih je izgled posebno važan. Obratite pažnju na pozadinu na kojoj fotografišete.

6. Opis oglasa

Oglasi sa opisom imaju više pregleda od oglasa bez opisa. Zato iskoristite ovu mogućnost, da biste privukli kupce, ali i da biste sebe poštedeli suvišnih pitanja i nepotrebnih poziva onih koji samo žele neku informaciju koju možete da stavite u opis.

Izvor: Polovni automobili

Bonus video: Kako zamalo da nam propadne test BMW-a M340i, i suzu smo pustili

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar