Prvi model sa znakom Tojotinog sportskog odeljenja Gazoo Racing, koji će stići i u zemlje istočne Evrope biće “corolla sedan GR sport”.
Tojota je kompanija koja se, u sveopštem haosu zbog pandemije koronavirusa i padu prodaje automobila na globalnom nivou, dobro drži. Dok je u Evropi ukupna prodaja vozila u prvoj polovini godine lošija za 36 %, u Tojoti pad iznosi 26,5 %.
Globalni brend je u ovim teškim vremenima uspeo da predstavi i novi model “corolla cross”, a da se ne zaustavljaju potvrđuje i to što su sada ozvaničili i novi logo kompanije, kao i posebnu verziju “corolle sedan”.
Novi logo Tojote je tu da ukaže na novu eru za japansku kompaniju, u kojoj se dešava tranzicija iz proizvođača vozila u instituciju koja razvija i konstruiše rešenja za mobilnost budućnosti.
Logo je pojednostavljen u 2D prikaz i oblikovan tako da predstavi napredno razmišljanje, mobilnost, kretanje ka premijumu i kontinuitet.
Istovremeno, Toyota je predstavila “corollu sedan” u “GR sport” izdanju, a koje će ujedno biti i prva takva verzija i za istočno-evropske zemlje, među kojima je i Srbija.
Ovaj sedan nudiće dizajnerska rešenja iz Tojotinog sportskog Gazoo Racing odeljenja. To znači da će dobiti dinamičniji izgled u vidu hromiranih ukrasa spolja, na prednjoj maski, drugačijih obloga retrovizora, a imaće i veće pragove sa strane koji stvaraju utisak da je automobil niži. Na branicima će biti crni ukrasi koji će vizuleno ovaj sedan učiniti širim.
U kabini su sedišta sportskog dizajna, volan obložen kožom, brojni ukrasi od aluminijuma, kao i logotip GR Sport odeljenja.
“Corolla sedan GR sport” će od sledeće godine biti u ponudi sa 1,8-litarskim hibridnim i 1,6-litarskim turbo-benzinskim pogonom.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar