Češka kompanija otkrila je novi električni kupe-krosover sa nazivom Enyaq Coupe iV, koji je skoro pa identičan modelu Enyaq iV ali u nešto drugačijem karoserijskom obliku. Pored nešto privlačnijeg dizajna, ovakav oblik automobila doprinosi i aerodinamičnosti, a samim tim i većem dometu.
Škoda prati trendove, a sada su spojili dva aktuelna kada su predstavili električni kupe-krosover. Međutim, ono po čemu je Škoda poznata – praktičnost, nije ugrožena padajućom linijom krova jer Enyaq Coupe ima zapreminu prtljažnika od 570 litara.
Karoseriju novog kupea karakterišu elegantne linije. Uz sopstvenu, upečatljivu prednju haubu, izgleda drugačije od modela na kojem je zasnovan, bočni pragovi u boji karoserije su takođe ekskluzivni za Coupe varijantu i čine da automobil izgleda još izduženije. Od B-stuba, linija krova se lagano spušta prema zadnjem delu i neprimetno se spaja sa oštrom zadnjom ivicom zadnjeg dela.
Dostupan je i Enyaq Coupe u RS izdanju, a ovaj model se razlikuje po diskretnim sportskim elementima na prednjem braniku, a opremljen je aluminijumskim felnama veličine između 19 i 21 inča.
Za Enyaq Coupe iV postoji izbor između dve veličine baterija, sa pogonom na zadnje ili na sve točkove, i četiri izlazne snage u rasponu od 180 do 300 KS (RS varijanta). Što se najperformantnijeg modela tiče, ovo je prva potpuno električna Škoda RS.
Enyaq Coupe iV RS od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 180 km/h – 20 km/h više od bilo koje druge varijante novog kupea i dostupan je isključivo u upečatljivoj Mamba zelenoj boji.
Novi Škodin električni automobil se može pohvaliti koeficijentom otpora vazduha od 0,234, što je bolji rezultat od standardnog Enyaqa. Ova činjenica doprinosi većoj efikasnosti, a maksimalni domet vozila iznosi 545 kilometara po WLTP ciklusu za Enyaq Coupe iV 80.
Baš kao i kod SUV modela, unutrašnjost nove verzije sadrži Design Selection opcije zasnovane na korišćenju prirodnih, održivo obrađenih i recikliranih materijala. Standardne karakteristike uključuju centralni multimedijalni ekran od 13 inča, kao i digitalnu instrument tablu od 5,3 inča, koja se opciono može dopuniti head-up ekranom sa virtuelnom realnošću.
Cena još uvek nije poznata, ali se očekuje da će Coupe verzija biti nekoliko hiljada evra skuplja od već dostupnog Enyaqa. Prve isporuke kupcima očekuju se početkom leta.
Bonus video: Vozimo žutom trakom, ocenjujemo pešake i testiramo BMW M240i
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare