Foto: Miloš Dišković

Ekipa sajta BjBikers.com imala je jedinstvenu priliku da se u prostorijama firme Burnout, zvaničnog uvoznika Ducati motocikala za Srbiju, upozna sa prvom Ducati Multistradom V4S, koja je pre par dana stigla na naše tržište.

Iako gledajući prednji kraj, Multistrada V4S i Multistrada 1260 liče, tu se uglavnom završava sva sličnost između dve generacije putnih motocikala. Raspored svetala i položaj vetrobrana donekle su slični, ali kako se nastavlja dalje ka repu motocikla, vidi se da je Multistrada V4S otišla nekoliko koraka dalje, i to u pozitivnom smislu.

Za početak, pozicija sedenja je drugačija. Vozač je smešten iza rezervoara većih gabarita koji dobro štiti vozača i pruža mu potporu. Bočni oklopi su takođe napravljeni da štite vozača, ali poseduju i usmerivače za vazduh, koji verovatno imaju dvojaku ulogu u odvođenju temperature sa agregata i pružanju optimalnog strujanja vazduha ka vozaču.

 

Погледајте ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели BJBikers Magazin (@bjbikers_magazin)

Primeti se da je V4 agregat kompaktniji u odnosu na prethodni V2 agregat.

Na Multistradi V4S najviše upada u oči to što se mnogo mislilo o komforu vozaču. Konkretno se misli na široko sedište koje deluje vrlo udobno. Zatim, položaj nogu je uspravan i deluje da se Multistrada V4S može voziti satima. Nogostupi suvozača su povučeni unazad u odnosu na vozača, pa deluje da ni prilikom off road vožnje neće smetati pri manevrisanju.

Zaista deluje da je Multistrada V4 i V4S praktičan motocikl i da se mislilo o svakoj sitnici. Konkretno V4S ima bogat paket opreme sa Ducati Sky Hook elektronski podesivim ogibljenjem, grejačima ručica, retrovizorima sa detekcijom vozila u mrtvom uglu, grejačima sedišta vozača i suvozača, itd.

Foto: Miloš Dišković

Koja je cena Ducatijevog noviteta i šta je ostavilo najjači utisak na ekipu sa sajta BjBikers, saznajte ovde.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar