Tražeći pravu meru, ali želeći da se vrlo snažno izrazi, Citroen se nikada u svojoj istoriji nije plašio krupnih poteza. To je francusku kompaniju koštalo neuspešnih modela u pogledu prodaje, ali se zato njihove ekstravagancije na četiri točka pamte. Ovo je novi «C4» koji nikada nije ovako izgledao.
Gotovo svaka nova generacija citroena “C4” kao da ima zadatak da iznenadi drugačijim oblikom i generalno tržišnim nastupom. Zato za ovaj model slobodno možemo reći da se u svojoj klasi najradikalnije menjao, što primera radi za «VW golf» nikako ne može da važi.
Zaboravite na «C4» kakav znate
Novi “C4” je predstavljen i ovoga puta iznenađenje je u tome što je promenio čitavu klasu, pa više nije hečbek, već je postao krosover.
Ovaj potez ne treba da čudi jer su krosoveri danas najprodavanija roba na četiri točka. Tako je novi “C4” sa 4,3 m dužine, 1,8 m širine i 1,5 m visine, od prethodnika značajno veći. A i dizajneri su se potrudili da sve nove linije jasno asociraju na one sa kupe-SUV modela.
Stiže struja, ali dizel opstaje
Nastao na modularnoj CMP platformi PSA grupacije, na kojoj nastaju bratski «peugeot 208» i «opel corsa», u startu nudi i potpuno električnu verziju, odnosno «e-C4» sa 350 km dometa. Ipak, u ponudi ostaju benzinski motori od 100 do 155 KS, kao i dizel agregati raspona snage od 100 do 130 KS.
Potpuna digitalizacija
Osim prostrane unutrašnjosti, za komfor je zadužen i digitalni kokpit, kao i 20 sistema asistencije, koje uključuju i pomoć pri vožnji na autoputu, što znači da novi «C4» nudi drugi nivo autonomne vožnje.
Da li će ovaj miks biti «happy» za Citroen, ostaje da vidimo kada i zvanično krene prodaja, što se očekuje u poslednjem kvartalu ove godine.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: