Foto:Promo

Italijanski brend Maserati proširio je svoju najekstremniju “trofeo” kolekciju u kojoj je do sada SUV model “levante” bio, takoreći sam. Sada mu se pridružuju limuzine “ghibli” i “quattroporte” u svojim najsnažnijim izdanjima.

Kako bi na simboličan način obeležio novo poglavlje, Maserati je novi, najsnažniji trio predstavio u bojama italijanske zastave: “quattroporte” u zelenoj, “levante” u beloj i “ghibli” u crvenoj.

“Trofeo” modele od standardnih “maseratija” razlikuju brojni detalji od eksterijera do samog motora. Maske hladnjaka su agresivnije, sa vertikalno postavljenom rešetkom u “black piano” nijansi, a delovi usisa napred i difuzora pozadi su karbonski.

Maserati Ghibli Trofeo, Foto: Promo

Čitava “trofeo” kolekcija je oplemenjena crvenim ukrasima na delovima eksterijera, dok su ipak pozadi promene najuočljivije. Zadnja svetlosna grupa je redizajnirana i sada je u obliku bumeranga, inspirisana modelima “3200 GT” i  “Alfieri” konceptom.

Maserati Quattroporte Trofeo, Foto: Promo

Što se tiče limuzina, obe će pokretati V8 agregat konstruisan u Ferrari fabrici gde je posebno unapređen kako bi, i u verzijama sa pogonom pozadi, isporučivao impresivne performanse. Reč je o twin-turbu, zapremine 3,8 litara, koji razvija 580 KS i čak 730 Nm.

Foto: Promo

Sa ovim V8 motorom, koji “ghibli” dobija prvi put, ova dva modela biće najbrže Maseratijeve limuzine ikada. Tačnije, maksimalna brzina iznosi čak 326 km/h, dok SUV “levante” stiže najviše do 302 km/h.

Maserati Levante Trofeo, Foto: Promo

Pročitajte još:

Kao i SUV, tako i limuzine sa znakom “trofeo” koriste IVC (Integrated Vehicle Control) sistem, koji dodatno poboljšava dinamiku vožnje i nudi više aktivnih bezbednosnih opcija. Očekivano, obe limuzine imaju “corsa” taster kojim se aktivira najekstremniji režim vožnje, dok je tu i opcija “launch control” kada se iz motora izvlači najviše snage.

Nešto po čemu su Maseratijevi modeli nadaleko poznati je neprikosnoveni zvuk motora koji je za “trofeo” modele dodatno poboljšan.

Maserati Quattroporte Trofeo, Foto: Promo

Sportska priča nastavlja se i u kabini, gde vozače očekuje nova instrument-tabla sa dinamičnim interfejsom, kao i novi multimedijalni sistem od 10,1 inča u limuzinama. Čitav enterijer presvučen je prestižnom “pieno fiore” kožom, dok se u naslonima za glavu na sedištima nalazi 3D “trofeo” logo.

Foto: Promo

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar