Čak i da se zadržimo samo na modi i muzici, biti tinejdžer u Beogradu tokom devedestih moglo je poći naopako na sijaset različitih načina. Ipak, odrastati u poslednjoj deceniji 20. veka imalo je i svoje prednosti. Tu mislimo na automobile. Među mnogim važnim modelima iz tih godina, rođen je i Porsche 911, generacije 964, koji se i dan-danas smatra najpoželjnijim proizvodom iz Štutgarta. U doba kada je SUV Macan najprodavaniji Porsche, za ovim 911 svi se uporno okreću. I tako je već 30 godina.
Primera radi, neki legendarni automobili su se mogli doživeti dok su bili novi, aktuelni, testirani u magazinima i štampani na posterima. Za Milana, to je bio Porsche 911 964. Ovaj 911 bio je zvanično druga generacija najprepoznatljivijeg Porschea, ali je zapravo bio proizvod decenija usavršavanja originalnog koncepta koji je datirao od 1963. godine.
Njegova pojava i nova tehnologija spojena sa tradicionalnim Porsche izgledom i voznim karakteristikama nikoga nisu ostavljali ravnodušnim, te ni Milana koji je tada još samo zamišljao sebe za volanom jednog 911. Danas, on u svojoj odabranoj kolekciji Porschea ima i automobil o kom je čitao i kog je sanjao.
„Automobil je 1991. 911 Carrera 4 sa 3,6 litarskim motorom i 250 konjskih snaga.“ počeo je Milan, rekavši nam da se sa njim sudbinski spojio pre sedam godina. Porsche je zatim u segmentima restauriran, a poslednji izazov u nizu bio je pronalazak tačne nijanse sivog tepiha, budući da je Porsche tih godina imao dosta široku ponudu kombinacija boja, kako spolja tako i iznutra. Ispod karoserije, ovaj Porsche je dokazao zašto je 911 sportski automobil za svaki dan: „Mehanika je dosta robusna i jako je dobro očuvana, a na satu piše 119.000 km što je možda i realno s obzirom na njegovo stanje.“
Cela Milanova priča, kao i velika galerija fotografija ovog legendarnog Porsche modela, nalaze se na ovom linku.
Izvor: Autoslavia
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: