Segment pick-up modela je pre par godina “goreo” od noviteta čiji je cilj bio da ih primete i kupci koji nemaju posla na terenu, nego samo žele da ih drugi vide kao avanturiste. Tako i osvežena “nissan navara”, koja je nekada bila isključivo radno vozilo, sada prati trend u kom može da ispuni kako svoju primarnu namenu, tako i onu sekundarnu – da bude “lifestyle” model.
Stiže društvo u ekipu gde su “ford ranger”, “VW amarok”, “toyota hilux”, “mercedes X-class” i ostali.
Sveopšti trend modernizacije pick-up modela desio se pre par godina, jer su ova, nekada samo tovarna i robusna vozila, odjednom postala tražena ne samo zbog svoje primarne namene – već i kao “lifestyle” modeli, budući da ih mlađi kupci vide kao simbol koji može da ukaže na njihovu avanturističku, neustrašivu stranu. A to se traži.
Kako bi se dodatno približili takvim kupcima, aktuelni modeli u ovom segmentu sada su udobniji nego ranije, imaju mnogo više komfornih funkcija i bogatiju opremu. Nissan se pridružuje sa redizajniranom “navarom”.
Uvodi mnogo upadljivi dizajn nego ranije, sa ogromnom maskom hladnjaka, četvrtastim farovima, a prvi put nudi i stilski paket. Reč je o “Pro-4X” opremi za avanturiste, a odlikuje ga više sportski stil, crni i narandžasti ukrasi spolja, crna maska hladnjaka, ručke na vratima, krovni nosači i 17-inčni crni točkovi sa “all-terrain” gumama.
Osim šminke, nova “navara” opremljena je najsavremenijom tehnologijom iz Nissan Intelligent Mobility programa i novim bezbednosnim sistemima, što je čini najmodernijom “navarom” do sad.
Koristi pametno upozorenje na sudar, koje putem monitora prati kretanje vozila ispred i reaguje ako ima potrebe, a tu je i sistem aktivnog kočenja. “Navara” ima i četiri kamere koje emituju sliku u kabini kako bi vozač u svakom trenutku mogao da prati situaciju oko vozila, ali i da se lakše parkira kada vuče prikolicu.
Novina je i “offroud” monitor koji pri malim brzinama i kada je aktiviran 4×4 pogon, prikazuje i upozorava na prepreke. Kabina je digitalizovana – tu je instrument-tabla od 7 inča, kao i multimedijelni sistem od osam inča.
Kako kažu Japanci sada se je poboljšana i dinamika vožnje van asfalta, dok se po teškim terenima snalazi još bolje nego pre.
Naime, ojačana je zadnja osovina, povećan je kapacitet tovarnog prostora, a dodat je stepenik za lakši ulazak u zadnji deo. Motori nisu posebno pominjani, pa verujemo da tu neće biti promena i da će „navaru“, zavisno od tržišta, nastaviti da pokreću 2,3 i 2,5-litarski agregati.
Upravljanje je unapređeno, pa su manevri pri malim brzinama olakšani, a odziv upravljača pri većim je brži i direktniji.
Kabina je bolje izolovana i značajno je smanjen stepen vibracije tokom vožnje.
Sve navedeno jasno govori da je i nova “navara” sada postala ne samo verni radnik, već i dobar saputnik van teških terena, što dodatno širi krug kupaca.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: