Sa modelom “i30 N”, Hyundai je otvorio vrata sportskim performansama za svoju gamu. Usledili su “i30 fastback N”, “veloster N”, a potom i paketi opreme “N Line” za najmanji “i10”, a sada i za “elantru” .
Nova “elantra” u “N Line” paketu opreme napravljena je kako bi obezbedila više zabave u vožnji od svoje standardne verzije. Ovaj paket praktično predstavlja ulaznicu u “N” svet, čime južnokorejska kompanija želi da privuče nove kupce.
Za pokretanje je tu 1,6-litarski GDI turbo-motor koji razvija 201 KS, a može biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Osim toga, “elantra N Line” opremljena je i čvršćim oslanjanjem kako bi obezbedila veću stabilnost tokom brze vožnje, multilink vezom pozadi, većim kočnicama i 18-inčim točkovima.
Dinamična “elantra” dobila je masku hladnjaka agresivnijeg dizajna, kao i “N” bedž. Zahvaljujući dizajnerskim trikovima, pozadi ovaj fastback deluje niže i šire od standardne verzije, a tu su i integrisani spojler i duple hromirane izduvne cevi.
U kabini je centralna konzola blago zakrenuta ka vozaču, koji na raspolaganju ima i polugice za menjanje brzina iza volana, ali i selektor režima vožnje. “N” upravljač, sportska sedišta i ručica menjača presvučeni su kožom, a pedale su aluminijumske.
Za one koji žele više, Hyundai nudi i dodatne “N performance” delove. “Elantra N Line” opremljena je brojnim savremenim bezbednosnim sistemima i asistencijama.
Sa predstavljanjem novog izdanja “elantre”, u kompaniji su istovremeno najavili i hibridnu. Imaće 1,6-litarski GDI agregat i elektromotor od 32 kW, kao i bateriju od 1.32 kWh ispod zadnjih sedišta. Ukupna snaga sistema biće 132 KS.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: