Većina vozača je verovatno doživela da im pištolj na benzinskoj pumpi često klikne, i prestane sa dolivanjem goriva, iako rezervoar još nije pun, pa su se verovatno zapitali i zbog čega se ovo dešava.
Radnici na benzinskim pumpama otkrivaju kako su sistemi za dovod goriva dizajnirani tako da automatski zaustave senzor za sipanje goriva, kad dođe do promene pritiska benzinskih isparenja, prenosi N1.
Naime, na vrhu pištolja za sipanje goriva nalazi se otvor kroz koji se gorivo sliva niz zid cevi koje vodi do rezervoara. U otvoru se nalazi senzor koji očitava promene pritiska u rezervoaru.
Kad se na trenutak zatvori senzor vazduha, na pištolju dolazi do klika i zaustavlja se sipanje goriva.
Novija vozila su opremljena sistemom za isparavanje goriva, a imaju i modernije otvore rezervoara pa se u njih lakše doliva gorivo. Kako piše Fenix magazin, vozila starijih godišta nemaju takav sistem ili je on jednostavno već star, pa dolazi do takvih problema.
Bonus video: Kako je Mazda pokazala „kohones“ sa dizel motorom i koliko su poskupele gume u Srbiji