Nemački auto gigant BMW sa svakom novom generacija menja svoj vizualni indentitet. Na redu je logo, koji je prepoznatljiv u celom svetu.
Promenom loga BMW želi da se približi mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizuje mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Timer, viši potpredsednik u BMW-u.
Novi BMW-ov logo zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još ima plavu i belu boju, tradicionalne boje Bavarske. Font je nešto drugačije oblikovan, a spoljašnji prsten sada ima ravan dizajn u beloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.
„Novi logo za novu eru“, navodi se u saopštenju na istagramu kompanije.
Poslednji put je amblem bio promenjen 1997. godine, navodi se na sajtu koncerna, a novi amblem će biti postavljen na automobilu „Concept i4″.
Paralelno s glavnim logom biće modernizovani i logotipi M odeljenja, kao i električne verzije s logom „i“. Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po mišljenju kompanije izgleda mnogo modernije.
Izvor: N1 / Novosti