Foto: Nova.rs

U tržnom centru "Galerija", u Beogradu na vodi, koji se otvara u petak 30. oktobra, nema letećih automobila, ali postoji uslužni autić koji će šoping klijentelu s umornim nogama voziti od radnje do radnje. Uverili smo se iz prve ruke.

Na ulasku u zonu tržnog centra zaustavili su nas radnici obezbeđenja koji su pričali na engleskom. Pomalo zbunjeni, ali i radoznali obišli smo krug „Galerijom“ u kojoj i dalje ima radnika, gomila nekih modernih mašina za čišćenje, na prvi pogled ne deluje kao da će sutra ovde nagrnuti kupci s dubokim džepom.

Masa lokala u „Galeriji“ još nije izdata (čuli smo od radnika na licu mesta da je ta brojka oko 50 odsto), ali oko varaju izlozi tih prodavnica na koje su postavljene pano fotografije lažnih fensi butika, restorana, pa se čovek oseća kao u kućici za lutke. Deluje kao pravo, ali je fejk. Bože moj – važno je da ostavi utisak.

Foto: Nova.rs

Do nas stiže informacije da će kupci koji su navikli da u šopingu ne koriste noge moći da se voze posebnim autićem od prodavnice do prodavnice, jer ipak u novom šoping molu imamo mini grad s bulevarima, ulicama, trgovima, pa upala mišića ne gine. Ukupna površina „ulica“ je 34.000 kvadrata, pa ako posetilac želi sve da ih prođe mora da prepešači pet kilometara i da se popne uz 50 pokretnih stepenica.

Foto: Nova.rs

Baš na kraju Galerija ulice izlazimo na ogromnu staklenu kupolu, najveći trg u tržnjaku u kom stoje grupice ljudi – radnika, biznismena u odelima, čistačica… Tačno vidiš ko su stranci, stoje u grupicama s osmehom, gledaju kroz onu prašinu, a jedan naš se lomi da im objasni nešto na nemuštom engleskom, ponosan k’o paun.

Foto: Nova.rs

Kad je šoping u pitanju, naravno da niko nije očekivao povoljne prodavnice dostupne prosečnoj porodici iz, na primer, Kaluđerice, ali ne videsmo baš ni Luj Vitone ni Gučije ni Prade.

Cene se još ne vide, pola radnji nije ni napunjeno robom, ali tu su brendovi koje smo već videli na drugim mestima.

Što se tiče noviteta, tu će biti odeća „Peek&Cloppenburg“, milanska kozmetika „Kiko“ i britanski „Lush“.

Foto: Nova.rs

„Galerija“ je prostrana, odlično projektovana, puna dnevnog svetla i ako su šoping molovi i Beograd na vodi nešto što vas loži, verovatno će vam biti teško da nađete zamerku.

Pročitajte još:

Mi smo izašli s utiskom da je sve to neki drugi grad, paralelna dimenzija Beograda u kojoj veštačko cveće najbolje oslikava lažnu projekciju toga kako živimo.

A onda izađeš iz tog ekstravagantnog, picnutog, luksuznog kruga i naletiš na rupu na putu u koju upadneš i opsuješ – onako sočno, beogradski.

Foto: Nova.rs

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare