Hrvatski mediji i gledaoci Dore izrazili su svoje nezadovoljstvo na račun HRT-a zbog toga što su se, kako se navodi, "potrudili da Baby Lasagna ne predstavlja Hrvatsku u Malmeu".
Hrvatska je sinoć izabrala svog predstavnika za Evroviziju, koja će se u maju mesecu održati u Malmeu.
Pobedu je odneo Marko Purišić, koji se predstavlja pod umetničkim imenom – Baby Lasagna pobedničkom pesmom „Rim Tim Tagi Dim“.
Pesmu je HRT prvo odbacio, a Baby Lasagna je na Doru upao kao rezerva kada je od takmičenja odustala Zsa Zsa. Muzičar je zajedno sa svojim timom imao manje vremena od ostalih da pripremi spot, nastup i zahtevnu koreografiju.
Njegova numera je u Hrvatskoj upala u trending muzičke platforme „Jutjub“, a pevač je i pre pobede na Dori postao zvezda.
Nastup Baby Lasagna su „uništili“ kadrovi, zvuk i osvetljenje nacionalne televizije, kako pišu hrvatski mediji.
Kadrovi sa ovogodišnje Dore, kako se po hrvatskim medjima piše, „izgledaju kao da ih je snimala svadbena kamera“.
„Da je Bejbi Lazanja sinoć imao produkciju kakvu rade Šveđani ili barem Srbi i da je HRT na vreme prepoznao pesmu, dogodine bismo se svi brinuli kako će HRT organizovati Eurosong u Zagrebu“, piše „Indeks.hr„.
Tamošnji mediji su „udarili“ na državnu televiziju, te istakli da ista kao da zaboravlja da je Dora isključivo televizijski događaj i da sve mora biti prilagođeno doživljaju televizije, Instagrama i TikToka jer se tamo rađa i bira pobednik.
BONUS VIDEO: Zejna i Marko Mandić: Da li treba čitati statuse na mreži „X“, pre „PZE“ takmičenja?