Foto: Promo/Cedevita

Kampanjom „Budi TU. Budi CE“ uz novi ukus Pink grejp Cedevita će donacijom i nizom aktivnosti podržati rad udruženja za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i BiH.

Zagreb, XX 2022.–Cedevita je uz novi ukus Pink grejp u ružičastom mesecu pokrenula kampanju „Budi Tu. Budi CE“, koja je nastala u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke. Kampanja, osim donacijskog karaktera, obuhvata niz edukativnih aktivnosti usmerenih prema psihološkoj podršci obolelima i njihovim bližnjima. „Budi TU. Budi CE“ je nastavak dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE“ kojoj je cilj da podstakne ljude svih generacija na brigu o sopstvenom mentalnom zdravlju.

PROČITAJTE JOŠ:

Novim ukusom Pink grejp i vi podržavate rad Udruženja

Nova kampanja Cedevite „Budi TU. Budi CE“ osvešćuje javnost o izazovima s kojima se suočavaju oboleli od raka dojke i njihovi bližnji te o tome kako im u tom procesu pružiti potrebnu podršku. U okviru kampanje Cedevita je i na tržište Srbije plasirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju od 200 grama, sa kojim svi imaju priliku da podrže rad udruženja Evropa Dona Srbija koje se svojim angažovanim humanitarnim delovanjem bori protiv karcinoma dojke i brine o fizičkom i mentalnom zdravlju obolelih.

Foto: Promo/Cedevita

Cedevita obezbedila regionalnu podršku udruženjima protiv raka dojke

Novi ukus Pink grejp će biti dostupan na više tržišta unutar regiona, pa će tako Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom u mesecu oktobru zahvatiti četiri zemlje obezbeđujući donaciju udruženjima Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, kojima je cilj da raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovišu važnost rane prevencije te da pružaju informacije i podršku obolelima tokom celog procesa lečenja.

Foto: Promo/Cedevita

„U oktobru, mesecu označenom ružičastom trakom, na globalnom nivou se tradicionalno obeležava borba protiv raka dojke i promoviše važnost rane prevencije ovog malignog karcinoma koji je najčešći uzrok smrti žena širom sveta. Cedevita će u sklopu regionalne kampanje donirati sredstva udruženju Europa Donna Hrvatska, Srbija i Slovenija, kao i udruženju Think Pink iz Bosne i Hercegovine, usmerenima na pružanje stručne podrške obolelima. Donacijsku kampanju smo pokrenuli s ciljem podizanja svesti ne samo o borbi protiv raka dojke, nego i kako bismo upozorili na izazove u sferi mentalnog zdravlja s kojima se suočavaju oboleli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini – članovi njihovih porodica, prijatelji, kolege, saradnici. Nizom aktivnosti, uz novu platformu „Budi TU. Budi CE“ te uz posebno osmišljen ukus Pink grejp, pozivamo sve da budu tu za obolele i da im pruže podršku u trenutku kad im je ona najpotrebnija“ – izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.