Foto: Tanjug/ AP Photo/Chiang Ying-ying

Tajvanske matične službe preplavljene su zahtevima ljudi koji bi da promene ime u Losos zbog promotivne kampanje lanca suši restorana. Zvaničnici su zatražili od javnosti da ne rasipa državne resurse.

Pročitajte još:

Na pomamu, koju su lokalni mediji prozvali ‘lososov haos’, podstakao je japanski lanac restorana Akindo Suširo. U okviru dvodnevne promocije, koja je traje do četvrtka, svako u čije je ime uključeno „Gui ju“, što na kineskom znači „losos“, može da uživa u besplatnom obroku sa još pet prijatelja, dok oni čiji ime sadrži bar jedan znak dobijaju pozamašan popust.

Ljubitelji besplatnog sušija pohrlili su matične službe u zemlji, a oko 100 ljudi je promenilo ime nakon najave promocije, prenosi France 24.

28 gostiju zatražilo je besplatan obrok u sredu, a najmanje 1.000 je učestvovalo u promociji.

Vlada je reagovala upozorivši građane da im je, prema važećem zakonu, dozvoljeno da promene ime do tri puta tokom svog života.

„Ovakva promena imena ne samo da troši vreme, već iziskuje i nepotrebnu papirologiju“, rekao je zamenik ministra unutrašnjih poslova Tajvana Čen Cung-jen.

„Nadam se da svi mogu biti racionalniji u vezi s tim“, dodao je, pozivajući javnost da poštuje administrativne resurse.

Tajvanski mediji izvestili su da su državni zvaničnici uspeli da odvrate neke ljude od promene imena u trci za besplatnim obrokom. Međutim, drugi su bili uporni i rekli su da planiraju da promene ime u Losos, a zatim da po završetku promocije ponovo promene ime.

BONUS VIDEO:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar