Foto: Tanjug/ AP Photo/Craig Mitchelldyer

Tokom karantina u Velikoj Britaniji, čak dva miliona dece uopšte nije radilo domaće zadatke, niti pratilo školu putem interneta, pokazala je šokantna studija koja je otkrivena nakon što su se učenici srednjih škola zbog ispita vratili na časove.

Tek svaki peti učenik pratio je onlajn nastavu i radio domaći, a na svoje obaveze trošio manje od jednog sata dnevno, što pokazuje sav besmisao internet obrazovanja, piše Dejli Mejl.

U međuvremenu je samo 17 odsto dece provodilo više od četiri sata dnevno nad knjigom.

Čitava generacija biće u zaostatku

Istraživanje UCL Instituta za obrazovanje (IOE) najnoviji je zabrinjavajući podatak da mladi u nepovoljnom položaju zaostaju za svojim vršnjacima tokom karanitna, posebno oni iz privatnih škola koje imaju velike resurse i koje su osigurale sate internet časova.

Ostali podaci otkrili su da je skoro trećina (31%) privatnih škola dnevno obezbeđivala četiri ili više sati nastave, u poređenju sa samo šest odsto državnih škola.

Foto: Shutterstock

U međuvremenu, dok se neki učenici srednjih škola sa ispitima GCSE i A sledeće godine vraćaju u klupe, pojedini ne dobijaju nikakvu stvarnu nastavu.

„Moja deca pozvana na školski sastanak koji je trajao samo jedan sat. Očwekivala sam da ćetrajati duže, to nije školovanje!“ rekla je Sonja Halsei, majka jednog učenika.

Propušteno školovanje

Profesor Fransis Grin, vodeći autor studije na UCL-u, rekao je da ovi podaci pokazuju „mračnu sliku“ propuštenog školovanja i da će deca trpeti posledice po pitanju obrazovanja.

„To je nenadoknadivo!“ tvrdi on.

„Zatvaranje škola i njihovo samo delimično ponovno otvaranje predstavljaju potencijalnu pretnju obrazovnom razvoju čitave jedne generacije“, rekao je Grin.

Foto:Shutterstock

„U ovoj generaciji svi gube, neki mnogo više od drugih.“

Pročitajte još:

Protekle nedelje, ministar za obrazovanje Gavin Vilijamson, bio je primoran da prizna poraz zbog planova da se sve osnovne škole u ​​potpunosti otvore pre letnjih praznika. Istraživanje sprovedeno u aprilu ukazuje da su deca zatvorena kod kuće u Velikoj Britaniji dnevno provodila u proseku 2,5 sata sa školskim obavezama.

Gubici u obrazovanju

„Gubici u obrazovanju mnogo su veći nego što mislimo“, navodi se u studiji.

Ovi podaci zasnovani su na istraživanju 4.559 domaćinstava u Velikoj Britaniji tokom poslednje dve nedelje aprila. Utvrđeno je da je školsko obrazovanje van mreže najniže u severoistočnoj Engleskoj, gde je udeo četiri ili više dnevnih dela 9%, u poređenju sa prosekom Britanije od 20%. Istraživanje je takođe otkrilo da jedno od petoro dece nema ni pristup računaru kod kuće.

Foto: EPA-EFE/Tibor Illyes HUNGARY OUT

„Nedostatak računara verovatno će znatno ugroziti njihovu sposobnost obavljanja školskih obaveza kod kuće“, dodaje Grin.

Istraživanje više od 4.000 zaposlenih u državnim srednjim školama od strane dobavljača aplikacija i učitelja, otkrilo je da je 71 procenat planiralo da primi učenike u škole. Međutim, 11 procenata reklo je da će se ponovo otvoriti škole u kojima rade od 22. do 29. juna ili „kasnije pre leta“. Tri odsto ispitanika reklo je da se njihova srednja škola neće ponovo otvoriti do jesenjeg mandata. Pet procenata reklo je da još nije doneta odluka o prijemu učenika u školu, a deset procenata reklo je da se njihova škola već ponovo otvorila.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare