Doniran prvi set golova u okviru kampanje „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“

Ostalo 11. jun. 202114:48
Podeli:
Foto: Promo

Uručenjem seta golova za mali fudbal Drugoj ekonomskoj školi u Beogradu i zvanično je počela društveno-odgovorna kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“. Ovo je prva od ukupno 521 srednje škole u Srbiji, koje će dobiti setove golova za mali fudbal. Donacija se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, a zvanični ambasadori kampanje su proslavljeni fudbalski reprezentativac i kapiten reprezentacije Srbije, Dušan Tadić, kao i popularni sportski novinar Aleksandar Stojanović.

Ovim povodom generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan simbolično je uručio set golova Dejanu Nediću, direktoru Druge ekonomske škole, čime je zvanično otvorena sezona asistencija i šutiranja na gol.

Kampanja „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“ predstavlja nameru brenda da motiviše mlade ljude u Srbiji da menjaju svoj stil života i poručuje da nikada nije dovoljno rano usvajati zdrave životne navike. Donacija malih golova svim srednjim školama u Srbiji za cilj ima podsticanje mladih da se bave fizičkom aktivnošću, kao i da razvijaju sportski i timski duh.

„Mladi se danas nalaze pred velikim izazovom kako da uspostave ravnotežu između brojnih obaveza i mladalačkog života. Zato se radujemo što im možemo pružiti podršku da se bave sportskom aktivnošću i prihvate zdrav životni stil“, izjavio je Nuno Pinto Leite, generalni direktor kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan i dodao:

„Pored ulaganja u proizvodne pogone, proširenju porfolia i nove proizvodne linije, naš zadatak je i da jačamo lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. To upravo i činimo realizacijom društveno odgovornih kampanja kao što je ova koja je ujedno i jedna u nizu aktivnosti koje sprovodimo u pogledu pružanja podrške mladima“.

Amabasador kampanje, sportski novinar, Aca Stojanović prilikom uručenja donacije istakao je važnost bavljenja sportom u srednjoškolskom uzrastu i izrazio zahvalnost što je odabran kao predstavnik projekta nacionalnog karaktera koji doprinosi boljitku čitavog našeg društva.

Direktor Druge ekonomske škole, Dejan Nedić, izrazio je veliku zahvalnost povodom uručenja donacije i na tome što je kompanija odabrala baš Drugu ekonomsku školu da bude prva kojoj će biti doniran set golova za mali fudbal.

Nakon uručenja prve donacije, brend Chipsy nastaviće sa uručenjem donacija svim ostalim srednjim školama na teritoriji Republike Srbije, kao i u regionu. Srednjoškolci iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske imaće takođe prilike da usvršavaju svoje sportske veštine i razvijaju svoj timski duh.

Foto: Promo

PepsiCo Zapadni Balkan

Tokom 13 godina poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, nakon akvizicije Marbo Producta, kompanija PepsiCo investirala je u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine. PepsiCo Zapadni Balkan izdvojio se kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica u regionu sa brendovima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, koji su postali deo globalnog PepsiCo portfolija. Lokalni portfolio proširen je svetski poznatim PepsiCo brendovima: ovsene pahuljice Quaker i čuveni tortilja čips Doritos, a od 2019. godine kompanija je u BiH preuzela i distribuciju globalnih brendova bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton.

Proizvodnja se odvija u dve fabrike – u Magliću kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke, dok prihod od prodaje i obim izvoza pokazuju rast iz godine u godinu. Posebna pažnja je posvećena ljudima, njihovoj edukaciji i osnaživanju, a kompanija je već sedmu godinu zaredom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, kao i tri Top Employer priznanja za poslovanje u Bosni i Hercegovini. Rezultati poslovne filozofije vidljivi su i kroz odgovorno poslovanje i saradnju s domaćim partnerima i dobavljačima, kao i brojne inicijative za lokalnu zajednicu i zaštitu životne sredine kroz primenu savremenih tehnologija za smanjenje emisije C02, smanjenje potrošnje električne energije i vode, kao i povećanje reciklaže.

Za više informacija posetite www.pepsico.rs.

Komentari

Vaš komentar