Foto: EPA-EFE/Niklas Halle'n

Manekenka Kejt Mos ostavila je veliki trag u svetu modelinga tokom svoje tri decenije duge kaijere. Kejt danas poseduje sopstvenu agenciju za modele, među kojima se nalazi i njena šesnaestogodišnja ćerka jedinica, Lila Grejs.

Lila je uveliko nastavila majčinim koracima, a nedavno je osvanula na naslovnici magazina Dazed & Confused, a postala je i zaštitno lice bjuti kampanje za brend „Marc Jacobs“.

Dizajner Mark Džejkobs je po objavljivanju pomenute kampanje objasnio zašto se odlučio baš za ćerku Kejt Mos.

PROČITAJTE JOŠ

„Lilu sam upoznao davne 2008. godine na odmoru u Španiji. Odlučio sam da sa Ibice odem na ostrvo Formantera kako bih se video sa Kejt Mos i još nekim prijateljima. Lila je tad imala samo šest godina, ali njen jak karakter, vaspitanje i lepota i tada su bili primetni. Sledeći put sam je sreo u avgustu 2011. godine na venčanju njene majke, a ličnost ove mlade dame je bila još dinamičnija, a lepota izraženija. Kada ju je Kejt dovela na snimanje za bjuti kampanju mog brenda vratile su mi se uspomene na trenutak kada sam upoznao Lilinu majku. Nas dvoje smo još od tog momenta postali jako bliski, a naše prijateljstvo je od tada zaista neraskidivo“, napisao je Džejkobs tada i dodao:

„Vrlo sam ponosan i puno mi je srce što imam priliku da sa vama podelim prvu fotografiju Lile Mos iz kampanje za Marc Jacobs Beauty kolekciju. Njena lepota, pribranost, strpljenje i ljubaznost učinili su ovaj projekat još posebnijim nego što sam mislio da će biti. U svaki lik je ušla jednostavno i graciozno. Hvala ti Lila što si bila deo svega ovoga. I naravno, veliko hvala Kejt i Džefersonu što su mi dozvolili da sarađujem sa njihovom ćerkom“, zaključio je dizajner.

View this post on Instagram

something perfect is coming… #mjperfect

A post shared by Lila Moss (@lilamoss) on

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar