Foto:Screenshot/Twitter/@milosmaskovic

Institut za javno zdravlje Crne Gore još jednom je oduševio korisnike Tvitera. Naime, na pitanje aktiviste Miloša Maškovića "Zašto se niko sa epidemiologije ne javlja građanima na desetine poziva", Intitut je pružio posve zanimljiv odgovor.

Predsednik Centra za afirmaciju i razvoj mladih Crne Gore Miloš Mašković uputio je na ovoj društvenoj mreži pitanje Institutu za javno zdravlje.

Pročitajte još:

„Zašto građani ne dobijaju odgovor na desetine poziva upućene epidemiolozima? Linija nije zauzeta, već se prosto niko ne javlja. I to u različitim vremenskim intervalima“, naveo je Mašković u pomenutom tvitu.

Ubrzo je usledila reakcija Instituta, koja je izazvala lavinu komentara na Tviteru.

„Poštovani Miloše, Zato što nas je 10ak a slučajeva skoro 8.000. Zato što radimo po 16 sati i imamo na hiljade poziva. Zato što mladi aktivisti pitaju zašto se niko ne javlja umesto kako mogu da pomognu. Zato što se više voli kafa u Tuzima nego zdravlje“, glasio je odgovor Instituta.

Na taj odgovor aktivista nije ostao nem.

„Omladinski aktivisti nisu lekari. Mislim da bi bilo bolje da ste vreme koje ste posvetili Tviteru, preusmerili na javljanje na telefon. Bolesni ljudi žele da vas dobiju. Bolesnim ljudima treba pomoć. Ja im tu pomoć ne mogu pružiti, ali tu sam da pitam, kao savestan građanin“, napisao je Mašković.

Pročitajte i:

Korisnici pomenute društvene mreže pozdravili su odgovor Instituta. Samo neki od komentara bili su: „Vi ne samo sto spasavate zivote, nego ste i kul“, „Preljubazni, divni, sve pohvale! Bog vam zdravlja dao i čuvajte se! A za odgovor bih vas sa posebnim zadovoljstvom svih 10 vodila na kačamak“ i „Poštovani, svima u zdravstvu treba im da se pomogne koliko-toliko, nisu ni oni mašine…. Veliko poštovanje za ljude u zdravstvu!!!!!“

S druge strane, bilo je i onih koji su stali na stranu Maškovića.

„Stavite jednog na telefon, makar čistačicinu sestru od tetke i dajte joj uputstva. Najgore je kad traziš pomoć a svi ignorišu poziv. To ne sme da se desi“ i „A da li ste mogli da angažujete volontere da se javljaju na broj Covid centra, jer ste od marta imali priliku da se organizujete. Imali ste i novca od donacija da kupite najsavremeniju telefonsku centralu i da obučite nebrojeno ljudi da daju osnovne informacije“, napisali su korisnici Tvitera.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar