Foto: printscreen twitter@adiotrafikonte

Nova.rs objvila je vest koja se pojavila na društvenim mrežama u BiH i regionu, a u pitanju je fotografija koja kruži uz tvrdnje da se na reklamnim panoima u Ljubljani objavljuju imena osoba koje su napravile neki prekršaj u saobraćaju. Ipak, radi se o marketinškoj kampanji u sklopu Evropske nedelje mobilnosti 2019 i u pitanju su izmišljena, a ne stvarna imena.

Portal Nova.rs pogrešno je preneo informacije, da je javno “prozivanje” na panoima u Ljubljani deo kazne za prekršaje u saobraćaju, a ne ono što je zapravo – marketinška kampanja.

U prvobitnoj vesti je navedeno i da su odmah usledila poređenja sa Beogradom uz komentare da bi se Beograđani verovatno takmičili čije će se ime naći na bilbordu. Međutim, ovi komentari se zasnivaju na manipulisanim činjenicama, jer čitaoi nisu znali da se radi o marketinškoj kampanji.

Nova.rs izvinjava se čitaocima zbog prenošenja netačnih informacija.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare