Podeli:
Foto:Nemanja Jovanović/ Nova.rs

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu zabranio glavnom i odgovornom uredniku Informera Draganu J. Vučičeviću da u tim dnevnim novinama objavljuje neistine kojima se lider SSP Dragan Đilas označava kao osoba koja na bilo koji način planira, priželjkuje ili poziva na ubistvo Aleksandra Vučića, saopštio je SSP. Ista mera zabrane izrečena je i za portal Informer.rs i odgovornu urednicu Sanju Đuričić, navodi SSP.

Na osnovu prigovora Dragana Đilasa Viši sud u Beogradu je preinačio prethodno rešenje, izrekao meru zabrane i odredio sudske penale u iznosu od 100.000 dinara za svaku narednu laž kojom bi dnevni list Informer i portal informer.rs, prekršili sudsku zabranu, saopšteno je.

„To uključuje i više puta ponovljene neistine da je Dragan Đilas tajkun, i da je dok je bio na vlasti sam sebi obezbedio 618.688.269 evra, i u džepove strpao stotine miliona evra“, navodi u saopštenju SSP.

Kako se navodi „ako Dragan J. Vučićević opet objavi takvu neistinu time će svesno prekršiti zakon, jer je to u suprotnosti sa ovom sudskom zabranom, i u tom slučaju će dnevni list ‘Informer’ morati da plati sudske penale u iznosu od 100.000 dinara“.

„Ukoliko sudovi nastave da rade na ovaj način, Dragan J. Vučićević, i ostali tabloidi uskoro neće imati šta da pišu, jer ne postoji niko ko se javno protivi uništavanju Srbije od strane Aleksandra Vučića, a da o njemu ‘Informer’, i drugi tabloidi ne objavljuju neistine“, navodi su saopštenju Stranka slobode i pravde.

“Na ovaj način još jednom je potvrđeno da Informer nije releventan izvor informisanja već Vučićeva propagandna alatka koja služi da se vređaju i neosnovano optuže svi protivnici režima”, zaključuje u saopštenju SSP.

****

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar