“Idemooooooo”, čuje se sa di-džej pulta postavljenog tik iznad bazena na popularnoj plaži Ploče, koja ovih dana važi za glavno mesto okupljanja turista, ljubitelja dnevnih žurki. Pena, glasna muzika, gužva… ali i kokteli, pivo i šampanjac, prolivaju se po bazenskoj vodi, dok publika neumorno đuska, od podne do zalaska sunca. Za nekoga je ovakva atmosfera možda previše agresivna, ali očigledno ima onih koji tako vole…

Pročitajte još:

Na samo 15 minuta vožnje od Budve, posle plaže Jaz i Trsteno, pruža se pogled na pučinu, sa litica ispod kojih su kamene ploče, koje prave uvale, ne duže od nekoliko metara i omogućavaju ulaz u more. Na desnoj strani ove jedinstvene plaže je restoran, tiha muzika, porodice sa malom decom. Mir i uživanje.

A na levoj strani Ploča, dešava se nešto sasvim drugačije.

Bazeni sa toplom morskom vodom mame sve koji vole da se brčakju i da ne misle o talasima, ježevima, hladnom moru…

Foto:Ana Marković/Nova.rs

Jedan bazen privukao nam je posebnu pažnju. Na prilazu levoj strani plaže čini se da odskačete od betona, jer basovi udaraju i prete zemljotresom. Muzika trešti. U bazenu su barski stolovi sa suncobranima i traži se mesto više. Služe se najčešće pivo, šampanjac i kokteli, u najrazličitijim posudama, a omiljena je lubenica.

“Tri dana smo u Budvi i svako popodne smo ovde, na Pločama. Nigde nema ovakvih dnevnih žurki, a kokteli su vrh. Ovo je ludilo”, kaže Miloš (24), iz Beograda, koji je sa drugovima na odmoru.

Svakoga dana, od podne, di-džej pušta glasnu, uglavnom domaću “popularnu” muziku, sve do zalaska sunca.

Foto:Ana Marković Vušović/Nova.rs

“Umorimo se tokom dana na plaži, jer ceo dan ovde đuskamo i pijemo. Bolji je provod nego uveče u gradu. Zaboravim da je more blizu, jer ne izlazimo iz ovog bazena”, kaže Maja, iz Banjaluke, koja sa drugaricama pije koktele i igra u peni, koja se povremeno pojavljuje u ćoškovima ovog kupališta.

Foto:Ana Marković/Nova.rs

Osim gostiju iz zemalja regiona, muzikom, čiji tekst ne razume ni većina ljudi sa našeg govornog područja, oduševljeni su i stranci… ili je to samo efekat dobrih koktela.

“Ovde je super, baš se zabavljamo. Muzika je luda, ljudi su opušteni, ovo je prava žurka”, rekao nam je Roni, koji je sa devojkom, pre dva dana, u Crnu Goru stigao iz Nemačke.

Foto: nova.rs/video

Ipak, koliko god da je mladima zabavno, ima i onih kojima ovakve žurke smetaju.

“Platili smo 15 evra ležaljke u devet ujutru, kada smo sa decom stigli na plažu. Bazeni su ujutru čisti, pune ih morskom vodom, nema nikoga i klinci uživaju u kupanju. Muž i ja pili smo kafu, odmarali i gledali more. A onda je iz ‘vedra neba’ krenuo haos. Muziku iznad najvećeg bazena su pojačali do maksimuma, pojavila se neka žena koja se sve vreme dernjala u mikrofon, a niotkuda su se stvorile i mlade devojke, koje su polugole skakale po bazenu. To nije slika za malu decu. Bilo je sve više ljudi u tom bazenu, koji sad već piju mnogo alkohola, verovatno i mokre u vodu, valjaju se u peni i viču sve vreme. Posle ovoga što sam videla, decu nećemo puštati u bazene na kupanje, a dolazićemo isključivo ujutru rano, pre 12 sati, a posle idemo na druge plaže”, revoltirano nam je ispričala Jasminka Ružić (40), iz Novog Sada, koja je sa porodicom na letovanju.

Foto:Ana Marković/Nova.rs

Inače, porodice sa malom decom i stariji posetioci Ploča, se posle 12 sati povlače na desnu stranu plaže, gde se buka iz “party” bazena ne čuje, a penu, koktele i “domaći trep i folk”, ostavljaju mlađima, ali i onima koji još, nažalost, ne znaju za bolje.

***

Bonus video: Top 5 najlepših „divljih“ plaža u Crnoj Gori

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare