Miloš Vučević, bivši premijer koji je trenutno na poziciji savetnika predsednika Republike Srbije za regionalna pitanja, aktivan je na društvenoj mreži TikTok kao i veći deo srpskih političara na društvenim mrežama. Njegov poslednji video-klip na pomenutoj društvenoj mreži, koji je snimljen zajedno sa Brankom Babićem, biznismenom bliskom vlasti, zapao je za oko korisnicima društvenih mreža jer je obeležen pločicom "Sponsored", odnosno video je sponzorisan, tačnije plaćen da bi ga video što veći broj korsnika.
Sponzorisane objave, fotografije i snimci najjčešće koriste kompanije, influenseri, biznisi koji su na svojim počecima i žele da povećaju vidljivost. S vremena na vreme primetićete oznaku „AD“ ili „Sponsored“ koji stižu sa sumnjivih profila ili obskurnih sajtova. Ono što je presedan u ovoj situaciji je da bivši premijer (ili njegov tim) uz pomoć sponzorisane objave pokušava da dođe do većeg broja pregleda, lajkova i komentara. Da stvar bude još čudnija video je fokusiran na temu – koliko Miloš Vučević voli „maminu sarmu“ i da je najbolja kad odstoji nekoliko dana.
Po svemu sudeći promocija „običnog života“ političara je novi unosni biznis.
„Narod toliko voli ovaj režim da moraju da plaćaju za viralne TikTokove“, naziv je objave ispod koje se vidi pločica „Sponosred“ na objavi Miloša Vučevića.
Sponzorisana objava trenutno ima 4.500 lajkova i 216 komentara, a što se tiče komentara 80% čine negativni koji nisu imali lepe reči za bivšeg premijera, niti za njegovu ljubav prema sarmi.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare