U nekim slučajevima dovoljna je jedna porudžbina da spase mali biznis. Upravo to se dogodilo pekari "Giving Pies" iz San Hozea u Kaliforniji.
Vohangi Rasetarinera, vlasnica pekare, našla se pred velikim izazovom: kompanija Tesla naručila je 2.000 mini pita za važan događaj. Iako je to bio veliki zalogaj za skromnu pekaru sa ograničenim resursima, Rasetarinera nije želela da propusti priliku. Sa svojim timom zasukala je rukave, ispekla prvu pošiljku i isporučila je, obećavši još jednu turu.
Međutim, usledio je problem: uplata za prvu pošiljku je kasnila, a kompanija Tesla je iznenada udvostručila porudžbinu na 4.000 pita – bez prethodnog dogovora. Pekara je već uložila sredstva u dodatne sastojke i zaposlila novo osoblje. Investicija, vredna čak 16.000 dolara, postajala je neodrživa, posebno bez garancije o uplati.
Kao da to nije bilo dovoljno, Tesla je svega nedelju dana pre zakazane isporuke otkazala celu porudžbinu. Rasetarinera je dobila kratku poruku bez izvinjenja: „Izvinite, mislimo da nam porudžbina više neće biti potrebna.“ Pekara je ostala sa hiljadama neprodatih pita, neplaćenim računom i neizvesnom budućnošću.
Priča o nepoštenom tretmanu brzo se proširila društvenim mrežama i medijima, izazvavši talas negodovanja. I tada je usledio preokret. Ilon Mask, izvršni direktor Tesle, saznao je za situaciju i odmah reagovao. Na mreži X (nekadašnjem Tviteru), javno se izvinio i najavio rešenje: „Upravo smo saznali za ovo. Odmah ćemo preduzeti nešto“, napisao je.
Kompanija je obećala da će otkupiti sve pite koje pekara može da napravi, a one će biti donirane lokalnim humanitarnim organizacijama. Mask je tom prilikom istakao: „Ljudi uvek treba da računaju na to da će Tesla učiniti ono što je najbolje.“
Pekara koja je u jednom trenutku bila u potpunoj propasti, preko noći postala internet senzacija i danas veoma uspešan biznis (abc7news)
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare