Kampanje Beogradske filharmonije ovenčane su sa pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana Udruženja za tržišne komunikacije. Kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" u saradnji sa jednom marketinškom agencijom, nagrađena je sa tri priznanja, a "Filharmonijska onlajn sezona" dobila je dve nagrade, saopšteno je iz ove ustanove.
Oba projekta koja je Beogradska filharmonija sprovodila u različitim periodima godine obeležene pandemijom, našla su se u konkurenciji za nagrade, dodaje se u saopštenju.
U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je zlatnim, a „Filharmonijska onlajn sezona“ srebrnim priznanjima. Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja „Beogradska filharmonija – Muzika svuda“ nagrađena je srebrom.
Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu. Tako je „Filharmonijsku onlajn sezonu“ Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju.
Pored priznanja na UEPS-u za „Muziku svuda“, najveći uspeh ove akcije je što se do sada čulo više od 50.000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija, i to na 103 mesta širom Srbije, podseća se u saopštenju ove ustanove.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar