Amna Alajbegović iz IDJShow-a
Screenshot: Youtube/IDJVideos.TV

Posle manje od mesec dana nakon završetka najboljeg muzičkog takmičenja u regionu IDJShow-a, pesme i spotovi na kojima su finalisti radili sa svojim mentorima, na platformi Jutjub dostigle su višemilionske preglede.

Od 12 pesama, čak 11 u nekom trenutku bile su u trendingu na izuzetno visokim pozicijama, dok čak sedam ima više od milion pregleda. Od samog starta najviše su se izdvojile pobednica prve sezone IDJShow-a Amna, sa pesmom “Lagana” sa 6.3 miliona, dok je u stopu prati drugoplasirana Mahrina sa klupskim bengerom “Šta šta šta” koja ima više od šest miliona.

Veliku pažnju publike privukle su još i pesme “Bye bye” koju izvodi Lores, “Budalo mala” grupe 4YU, “Bebi ja to ne bi” koju peva Ermina, kao i “Gde je” koju je otpevao Emel.

Ni ostale pesme finalista Show-a ne kaskaju, budući da su izuzetno blizu prilaska brojci od milion pregleda, a novonapravljeni hitovi veoma često se čuju na svim radio stanicama, festivalskim binama, žurkama i klubovima.

Kada se brojke pregleda na svih 12 pesama saberu, na IDJVideos.TV Jutjub kanalu zajedno imaju gotovo 23 miliona pregleda.

Kandidati su u međuvremenu porasli i na društvenim mrežama, te su Amnin I Mahrinin Instagram verifikovani. IDJShow profil na instagramu dostigao je brojku od preko 12 hiljada pratilaca, tik tok IDJShow-a ima više od 33 hiljade pratilaca, a hešteg IDJShow na ovoj društvenoj mreži ima čak 140 miliona pregleda.

BONUS VIDEO: Pobednica prvog IDJ Show-a – gosti Amna Alajbegović, Andrej Ilić i Đorđe Trbojević

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare