U nedeljniim redovima za kupovinu tokom vanrednog stanja, Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

Svi građani koji imaju problema sa radom banaka na isplati penzija, mogu da ih prijave na kontakt telefon 011/ 7350 560, saopštila je Vlada Srbije. U istu svrhu otvorena je i mejl adresa- [email protected].

Vlada Srbije otvorila je kontakt centar za javljanje pritužbi na rad banaka u vezi sa isplatom penzija.

Kako je saopšteno iz Vlade, isplata penzija za građane omogućena je uz izdavanje posebnih ovlašćenja, kao i putem dostave.

Narodna banka Srbije dostavila je bankama detaljnu instrukciju za postupanje prema korisnicima penzija, starijim od 65 godina, uz obavezu da omoguće svim penzionerima da penzije mogu podići na dva načina.

Jedan način je izdavanjem posebnog jednokratnog ovlaćenja za osobu koje će u njihovo ime i za njihov račun, uz posedovanje svoje i njihove lične karte, podići unapred određen iznos penzije, a drugi način je dostava penzija na kućnu adresu.

Banke su, podseća se u saopštenju Vlade, dužne da kontaktiraju svoje korisnike u vezi načina isplate.

Postoji još jedna mogućnost za podizanje penzija tokom vanrednog stanja, za penzionere starije od 65 godina. To je oni da oni koji imaju platne kartice, svoje kartice daju osobama od poverenja kako bi za njih obavili kupovinu ili im podigli penziju.

Pratite nas na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, Twitter.