Foto:BjBikers

"Strašan ti je motor!". Vratićemo se na te reči slučajnog prolaznika, ali prvo da vidimo o čemu se tu radi. Na test smo dobili vrlo zanimljiv motocikl iz CFMOTO fabrike – model CL-X700 Heritage. Agregat dvocilindraša od 700 "kubika" u današnje vreme je već dovoljna preporuka za upotrebljiv motor, a kad se na to doda i moderan, praktično evropski dizajn, svi preduslovi za veoma privlačan i zanimljiv motocikl su ispunjeni. Hajde da vidimo kako se ovaj motocikl nama pokazao u praksi.

CFMOTO je na tržište doneo tri modifikovane verzije CL-X 700 modela, Heritage, Adventure i Sport. Svaka ima svoj stil, od palete boja do detalja unikatnih delova. Na našem testu našao se model CL-X 700 Heritage.

Podsetimo se prvo karakteristika ovog motocikla kojeg pokreće dvocilindarski agregat hlađen tečnošću. CFMOTO ima mnogo iskustva sa ovim agregatima koje su uveliko koristili na modelima kao što su GT650 i MT650. Za potrebe serije CL-X-a, radna zapremina porasla je na 693 cm3.

Foto:BjBikers

Iz te radne zapremine, CFMOTO je lako uspeo da istisne sasvim respektabilnih 74 KS pri 8.500 o/min. U vožnji se agregat ponaša sasvim dobro. Do 3.000 o/min odziv na gas je minimalan, a nakon 3.000 o/min počinje da se „budi“ i da nudi dosta snage uz linearnu isporuku sve do crvenog polja.

Kako se pokazao u gradu?

CFMOTO CL-X700 je pre svega gradski motocikl, dizajniran u KISKA evropskom dizajn studiju kao moderni motocikl koji će se savršeno uklopiti u urbanu sredinu. KISKA centar je inače zadužen i za dizajn mnogih KTM motocikala. Na ovom motociklu zaista privlačite pažnju prolaznika. U gradu, kao i na kraćim izletima van grada, pokazao se vrlo dobro. Po gabaritima je kratak motocikl, na kome se uspravno i ponosno sedi.

Foto:BjBikers

Međuosovinsko rastojanje iznosi 1.435 mm. Što se ogibljenja tiče, CL-X poseduje sasvim solidno potpuno podesivo ogibljenje napred i nazad. Međutim, zadnje ogibljenje je iz fabrike podešeno pretvrdo i preko neravnina motocikl prilično poskakuje.

Prednji kraj se solidno ponaša, naročita sa Pirelli Route MT60 gumama.

Široki upravljač omogućava odlične manevarske sposobnosti po gradu, a uspravan položaj sedenja je dobar za vožnju kroz grad. CFMOTO CL-X 700 je štedljiv i neka prosečna potrošnja po gradu kretala se oko 4 litre na 100 km.

Foto:BjBikers

Kakav je CL-X700 za izlete van grada, kolika je potrošnja na otvorenom putu, šta su pohvalili a šta su zamerili test vozači sa BjBikers potrala, ali i više o cenama održavanja, saznajte ovde.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram