serija 7, polovnjak, auto, automobil BMW
Foto: Promo/BMW/Shutterstock

Svi proizvođači automobila uvek tvrde da je nov automobil neprevaziđen, jer donosi nove tehnologije i sve najbolje što brend ima da ponudi, a sve to sa motivom veće zarade. Ipak, iz BMW-a sada stiže jedna vrlo čudna izjava, a to je da je ipak bolje zadržati stari auto nego kupiti novi.

Bavarska kompanija ima veliku gamu vozila, od sportskih automobila, preko porodičnih SUV modela, sve do luksuznih limuzina. Sa konstantnim hardverskim i softverskim unapređenjima, nemački proizvođač uvek ima svežu i kompetitivnu ponudu, što u principu znači da uvek postoji novi, dobar BMW koji možete da kupite, sve dok ste spremni da platite debelo.

serija 7, polovnjak, auto, automobil BMW
Foto: Promo/BMW

Ipak, sada se ispostavilo da kompanija ne želi da po svaku cenu kupite nov automobil, jer to baš i nije dobro za životnu sredinu. To svakako zvuči iznenađujuće, ali ova ideja dolazi od Monike Dernai, jedne od glavnih osoba u BMW-u koja je na čelu odeljenja održivosti.

serija 7, polovnjak, auto, automobil BMW
Foto: Promo/BMW

Ona se nedavno obratila publici u Londonu povodom konkretnih koraka koje automobilska industrija može da učini kako bi se smanjio negativan uticaj na životnu okolinu. Njena ideja je da umesto kupovine novih automobila, i dalje vozimo automobile koje trenutno koristimo, ali koji bi bili modernizovani uz pomoć naknadnih unapređenja.

„Zaista moramo da razmislimo o produženju života automobila. Ne na polju tržišta polovnih automobila gde prodajemo vozila jedni drugima, već da uzmemo automobil koji trenutno vozimo i produžimo njegov životni vek. Ideja bi mogla biti osvežavanje unutrašnjosti. Potrebni su nam novi setovi veština na tržištu rezervnih delova i da dizajniramo automobile tako da se na primer, sedište može ukloniti i ubaciti novo. U tom slučaju, onda je to polovni automobil koji izgleda kao nov“, izjavila je Monika Dernai.

Bonus video: Lansirali smo snimatelja u novom i prebrzom BMW-u i4

Komentari

Svi komentari (0)