Foto: Miloš Nikodijević

Ukoliko volite BMW verovatno imate sportsko srce, cenite agresivniji izgled i ne smatrate da treptuće žuto svetlo dobro stoji vašem automobilu. Avangarda Citroëna uvek je privlačila one umetnički nastrojene, Volvo one koji cene sigurnost, dok je Jaguar bio za one koji žele da se svrstaju u početni red plemićkog staleža. Ljubav prema Fiatovim automobilima oslikavala je karakternu svedenost i dizajnersku lucidnost uz izostanak ega i agresivnosti, pa tako do pre 25 godina nijedan Fiat nije mogao da vas ostavi ravnodušnim, iako se čak nije ni trudio.

Pročitajte još:

Slično mišljenje ima i Ivica iz Zagreba.

„Fiat 130 Coupe mi se svideo još u srednjoj školi, kada sam video slike u nekim italijanskim novinama i onda je prošlo puno godina dok nisam došao do nekih novaca da mogu da ga priuštim. Automobil sam kasnije, tamo negde 2009. godine pronašao preko interneta u Italiji, ne sećam se koje stranice su bile, i kupio sam ga čak na neviđeno, video sam samo par slika i cenu od 1.000 evra“, kaže vlasnik.

Foto: Miloš Nikodijević

„Skoro dve godine je trebalo za radove na limariji, tapaciranje enterijera… skoro godinu dana je otišlo i na lakiranje, dug je to proces.“

Foto: Miloš Nikodijević

Iako je potrajalo, završeni radovi prikazali su auto u starom sjaju, a Ivica sa ponosom ističe da je njegov 4,8 metara dug Pininfarina kupe sa impresivnim V6 motorom od 3.200 kubika i 165 konjskih snaga jedan od tek od 4.491 napravljenih primeraka, a samo jedan od oko 400 koji sadrže opcioni manuelni menjač koji se nije doplaćivao.

Celokupnu priču o restauraciji, kao i fotografije pogledajte ovde.

Izvor: Autoslavia

Bonus video: San snova: Zavirite u kabinu novog Mercedes-Benz SL-a

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram