corvette, oldtimer
Foto: Miloš Nikodijević

Corvette C4 iz 1987. godine u Beograd je stigla sa druge strane Atlantika. Vlasnik je Vladimir, sin proslavljenog trkača, a njegov sin Andrej tek treba da napravi svoje prve korake u automobilskom svetu, ali je odrastajući uz automobile lako našao svoju najveću strast. Kako po svom pogledu na automobile Andrej najviše liči na oca, Vladimirova ideja bila je da pronađe automobil u kom će obojica jednako uživati.

C4 — upotrebljivi i moderni klasik bezvremenih linija, a događaj koji je pokrenuo potragu za idealim automobilom bio Andrejeva fascinacija Giškinom Corvette C4 koju je pronašao dok je šetao po gradu i lovio automobile na ulicama.

Pošto kupovina tog automobila nije bila opcija, Vladimir je mimo Andrejevog znanja pripremao iznenađenje zbog kog je često postavljao pitanja koja bi mu dala smernice ka pravoj C4 za obojicu. Tada je Andrej jasno naglasio da Corvette mora da ima okrugla stop svetla, ali i da mora da bude Targa krov.

corvette, oldtimer
Foto: Miloš Nikodijević

Rešenje je došlo iz SAD u obliku Corvette proizvedene 1986. za modelsku 1987. godinu, sa 5.7 motorom, 86.000 milja na satu i Z52 opremom:

„To je nešto ređe u njihovim brojkama. Ona ima trap od sportske Z51, ali je malo udobnija. Ima deblju balans štanglu, manji ajnšlag, hladnjak za ulje menjača, felne od 9,5J i napred i pozadi i tako dalje. Inače, ima i električna sedišta i retrovizore, klimu i zatamnjeni stakleni krov. Ima Bose muziku koju su reklamirali sloganom You gotta hear it to believe it, a kasetofon je osposobljen i u njoj se slušaju kasete iz kolekcije. Vlasnik inače nije hteo da je proda van SAD, ali smo na kraju ipak uspeli da je uvezemo.“

corvette, oldtimer
Foto: Miloš Nikodijević

Ova Corvette ima 5,7l L98 V8 motor sa 240 konja, što na papiru ne zvuči mnogo, ali u praksi je dovoljno za zabavu. Iako za sve američke automobile važi predrasuda da nisu vozački, Vladimir kaže da je Corvette ipak drugačija od drugih: „Snaga je dovoljna da se lepo vozi, uživa i da bude upotrebljiv, a ona dovoljno plaši i sa tih 240 konja.

Celokupunu priču i fotografije, možete pogledati ovde.

Izvor: Autoslavia

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram